Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Bohužel smutná pravda, ale pobavilaR^

0 0
možnosti
JK

Čínská chřipka to má u nás těžký, ráno v 5 hodin už musí být v přeplněném autobusu a maká až do 22 hodin kdy má konečně padla, a bylo to nedávno i horší. Celý den skáče sem tam a vůbec se nezastaví. Navíc si musí dát bacha a neskákat na papaláše, nebo ji vymažou z mediálního prostoru a pak by z ní byla je obyčejná chřipka a vyhřívání na výsluní by skončilo. Ale zatím je v klidu těší se pozornosti úplně stejně, jako když lampasák dostane křeslo ministra.

0 0
možnosti
MI

Přiznám se bez mučení, že jsem tento příspěvek pod můj článek moc nepochopil, ale já jsem od přírody takový pomalejší... :-)

0 0
možnosti
MI

Díky moc, z arogance moci si v zemi svobodných voleb jde dělat pouze sranda... :-)

0 0
možnosti
MI

Díky, a to jsem se držel hodně při zdi... :-)

0 0
možnosti
Foto

přečetla jsem jen první větu a stačilo, něco tak ubohého bych tady nečekala Rv

0 0
možnosti
MI

Pěkný den,já se na rozdíl od Vás domnívám, že ubozí jsou politici, kteří zavedou celoplošná opatření, která sami nedodržují, a mezitím mají moralistická kázání k národu... :-P Pokud Vám tohle nevadí, tak to Vám musím z celého srdce pogratulovat...

0 0
možnosti
MI

Tak snad jsem Vám aspoň trochu zpříjemnil včerejší den:-)

0 0
možnosti
MS
MI

Děkuji moc za pozornost, a za milá slova :-)

0 0
možnosti
JK
MI

Díky, po třech kefírech mám úžasné spisovatelské výkony ... (ale musím psát rychle :-) )

0 0
možnosti
Foto

I67v60a57n 74M52a21r63e88k

29. 9. 2020 20:05

Chcete být "ftipný"? Nemáte na to. Rv

1 1
možnosti
MI

Ano, máte pravdu, plně se doznávám, že jsem chtěl být "ftipný", protože nerad pláču nad "ftipností" lidí, kteří nám dobrovolně zvolí takové politiky, kterým přísaha na zdraví svých dětí (8-o) nedělá žádný problém, tak jako přetvářka a lež- no to je ale problém jiných- pevně věřím, že ne Váš...

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 629x
Stejně důležitá jako analýza toho, co a proč se skutečně stalo, je i analýza toho, co a proč se nestalo... 

(a to když se to s velkou pravděpodobností stát mohlo)...

bez této druhé části analýzy nejsme schopni pochopit probíhající realitu...

 

Seznam rubrik