Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Bohužel! Dokud Andrej Babiš se svými babišovci budou nadlidi, kteří se chovají papalášsky, pak naše šance na pravdu a svobodu slova budeme mít hodně nízkou! Je nejvyšší čas ke změně! Jinak nás tu zahubí i ten koronavirus!

:-)

0 0
možnosti
RP

A teď řekněte koho volit? (Babiše jsem nikdy nevolil)

ANO - zloději

ODS - zloději

TOP09 - přeběhlíci co hledají jen teplá místa

KDU ČSL - namočení do všech kauz

ČSSD - zloději a polokomunisté

KSČM - komouši

Piráti - levičáci

SPD - ???

kdo dál? Prostě nikdo koho bych volil :(

0 1
možnosti
MI

Volte prosím koho chcete, ale hlavně volte NEJMENŠÍ ZLO, a to i pro SVÉ SPOLUOBČANY...

1 0
možnosti
Foto

Karma.Take bydlím skoro na břehu Bečvy v postiženém úseku.Vinik se nikdy nenajde,protože se nemá najít...neskutečně svinstvo.

8 0
možnosti
MI

je to smutné, jenom nesmíme držet huby...

2 0
možnosti
AL

U StB jsem byl-nebyl

Do politiky jsem chtěl-nechtěl

Agrofert mi patří-nepatří

Bečvu jsem otrávil-neotrávil

atd.

atd.

atd.

.

.

.

6 1
možnosti
MI

tady je ale vidět dopad výše uvedených plků...

1 0
možnosti
JF

ČIŽP, podřízená toho prvodenního lháře, odebrala vzorky z výpusti DEZY až pátý den po havárii. Proč asi? Vševěd Klaus st. často používá slovo signifikantní ... :-P https://www.ceskatelevize.cz/porady/1095913550-nedej-se/220562248410033-becva-obet-uradu/

5 0
možnosti
JH

J56a73n 17H29o66r35a

24. 1. 2021 11:46

...naivně, ale přesto chci věřit, že je to jen z důvodu správného načasování do období "vyšší vnímavosti", tedy času předvolebního, kdy se tyto dvě a možná i další (korunové dluhopisy, podnět z německého FÚ...) pro osvěžení paměti aktuálně mediálně oživí, např. ...

0 1
možnosti
ZZ

Všechno nasvědčuje spíš něčemu úplně jinému - přebujelé, nevýkonné, neefektivní a zbytečné státní správě. Takže krok č. 1 by měl být omezení pracovníků spadajících po ministerstvo životního prostředí - a to nejméně o 50 %.

;-D;-D;-D

0 2
možnosti
JF

Pláčete sice obecně dobře, ale ausgerechnet v tomto případě na špatném hrobě ... :-P

1 0
možnosti
Foto

Čapí hnízdo mi neleží ani v patě. Spíše mi vadí,že jme si nechali zničit náš průmysl a místo výroby nadzvukových letadel které vyráběly Vodochody děláme jednoduché práce v montovnách a skladech za poloviční mzdy než na západě.

0 7
možnosti
RK

Pane Chýlku, můžete mi říct, kdy jsme vyráběli nadzvuková letadla a která to byla? 8-o

9 0
možnosti
RK

A že vy jste to zase nečetla?

4 0
možnosti
Foto

Také mám proti Babišovi výhrady. Hlavně nákup těch USA vrtulníku. Nebo neřešení exekutorské mafie a milionu lidí v exekuci. Zatím nevidím nikoho o kom by si myslel ,že si s tím poradí lépe tak mu možná dam opět hlas. Když bude zvolen někdo jiní ,nezhroutím se z toho a budu to respektovat.

1 4
možnosti
RK

Napište prosím nějaký úspěch jeho vlády, kterým si zaslouží váš hlas.

6 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 629x
Stejně důležitá jako analýza toho, co a proč se skutečně stalo, je i analýza toho, co a proč se nestalo... 

(a to když se to s velkou pravděpodobností stát mohlo)...

bez této druhé části analýzy nejsme schopni pochopit probíhající realitu...

 

Seznam rubrik