Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J82a11n 78D39o74u44š54e95k

13. 10. 2021 9:35

Jde spíš o očekávání, že se lidským životem nepohrdá. Člověka to na pět minut dojme, holčička se najde, napíše se radostný komentář a za dalších pět minut o ní ani neví.

0 0
možnosti
VV

Nevimja vy nebo autor a ostatni, ale mne to devce nejde z hlavy. Uz jen to ze jen tak prezila dve mrazive noci v divoke prirode a uplne sama. Bundespräsident Steinmeier by ji mel vyznamenat za statecnost.

0 0
možnosti
MK

M30i58l32a75n 57K50e11s66l

13. 10. 2021 0:00

Měl jsem radost z toho,že holčičku našli.Jednak proto,že byla zdravá a potom také proto,,že se ješrě u nás najdou lidé,kteří nelitují námahy a času pro záchranu mladého života.Po té volební vřavě něco radostného.

0 0
možnosti
AL

Já vím, že se to nenosí, brečíme tady dobře, ale kolik takových holčiček se vůbec nenarodilo, protože maminky považovaly jejich likvidaci za "právo dělat si se svým tělem co chci"?

0 3
možnosti

A ještě je třeba k nim přičíst ty, které se nenarodily, protože jejich rodiče používali preservativ; a také ty, které se nenarodily, protože jejich potenciální rodiče se rozhodli žít v celibátu nebo v homosexuálním manželství. Naštěstí, jak je zde vidět, se ještě najdou lidé bojující za právo prožít život jako bastard, jehož otec byl zločinec, který znásilnil matku.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
VV

Nejsi sam Petre.

Take si nad diskutery iDnes mohu casto ukroutit hlavu. Hlavne ze je to devce v poradku.

Myslim ze na tento zazitek opravdu jen tak nezapomene.

1 0
možnosti
VV

Pro mne je to ta nejlepsi zprava za posledni dny, ze ji ten cesky hajny nasel. Ta preshranicni pomoc je primo ukazkou jak maji sousedske vztahy vypadat. Velky dik za ten clanek. R^

3 0
možnosti
MI

Jsme přece lidé, a pomáhat těm slabším MUSÍME, sami nevíme, kdy tu pomoc budeme potřebovat sami...

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Nedovedu si představit, co by se mnou v osmi letech udělalo, být ztracen přes 2 noci v lese. V podobném věku jsem se ztratil v Praze a dodnes si pamatuji tu paniku, která se mě v tom davu lidí zmocnila.

0 0
možnosti
MI

Ta holčička je úžasná, jak se s tím vším vyrovnala...

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 629x
Stejně důležitá jako analýza toho, co a proč se skutečně stalo, je i analýza toho, co a proč se nestalo... 

(a to když se to s velkou pravděpodobností stát mohlo)...

bez této druhé části analýzy nejsme schopni pochopit probíhající realitu...

 

Seznam rubrik